Este o soluție special concepută și testată pentru curățarea DPF-FAP, datorită combinației deSOLUȚII active de ULTIMĂ GENERAȚIE atent selecționate această soluție oferă o curățare de 90-95%. Acesta poate fi utilizată pentru curățarea directă și eficientă a filtrului DPF / FAP a oricărui vehicul diesel echipat cu un filtru de particule. Datorită componenței sale speciale de protecție a suprafeței, nu deteriorează filtrul ceramic și carcasa filtrului atunci când este utilizat corespunzător. Aplicație: În caz de putere redusă a motorului - proprietate slabă de pornire la rece, problemă de fluctuație la ralanți - în cazde defecțiuni - în cazul fumului puternic în cazul formării de funingine în sistemul DPF-FAP. Recomandat pentru rezolvarea sau prevenirea unei probleme directe. Pentru apratele profesionale de curățat DPF diluția recomandată este de 1-1 sau 1-5.
Este o soluție special concepută și testată pentru curățarea DPF-FAP, datorită combinației deSOLUȚII active de ULTIMĂ GENERAȚIE atent selecționate această soluție oferă o curățare de 90-95%. Acesta poate fi utilizată pentru curățarea directă și eficientă a filtrului DPF / FAP a oricărui vehicul diesel echipat cu un filtru de particule. Datorită componenței sale speciale de protecție a suprafeței, nu deteriorează filtrul ceramic și carcasa filtrului atunci când este utilizat corespunzător. Aplicație: În caz de putere redusă a motorului - proprietate slabă de pornire la rece, problemă de fluctuație la ralanți - în cazde defecțiuni - în cazul fumului puternic în cazul formării de funingine în sistemul DPF-FAP. Recomandat pentru rezolvarea sau prevenirea unei probleme directe. Pentru apratele profesionale de curățat DPF diluția recomandată este de 1-1 sau 1-5.
Caracteristici:
- Are o putere ridicata de dizolvare a fuminginei si a depunerilor de ADE-BLUE.
- Nu este Coroziva.
- Nu ataca sau distruge ceramica si metalele pretioase din compozitia filtrelor de particule.
- Se poate utiliza la ori ce tip de filtru de particule.
- Curatare de 99%.
- Nu este Toxica.
Mod de utilizare:
Se demonteaza Filtrul de Particule.
Se toarna 500 ml de IM032 dinspre motor spre evacuare; in sensul de circulatie a gazelor si se lasa in pozite verticala 45-60 min.
Dupa cele 45-60 min se intoarce filtru de particule si se toarna restul de 500 ml IM032 din spere evacuare spere motor;in sens opus a circulatiei
de gaze si la lasa 45-60 min in pozitie verticala.
Se incepe spalatul de la evacuare spere motor cu jet de apa de la o distanta de 10-15 cm distanta de fagure si se spala pana cand pe partea opusa
incepe sa iasa apa curata dupa care se inverseaza sensul de spalare.
Se repeta operatiunea de schimbare a directiei de spalat de 4-5 ori pana cand pe ambele parti iese apa curata.
Dupa spalare se lasa 2-3 ore la uscat si se sufla cu aer comprimat.
Se monteaza pe masina si se porneste.
Se lasa masina pornita sa mai scoata resturile de vapori si se sterg erorile.
Daca este nevoie se face o regenerare in mers.Se recomanda sa se foloseasca un IM132.
Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.
Sincer am comandat random de pe acest site fara sa ma uit la review.uri si am fost ceva de genu “Nu este buna, aia e”, daaar spre surprinderea mea, este o hartie foarte calitativa, nu lasa scame si absoarbe foarte bine. Deja sunt la a 3/4 a coman...
Am achizitionat recent 2 bucati din acest model de trusa, una o folosesc pt service si una o port mereu in masina, raport calitate pret excelent, contine tot ce ai nevoie, este complexa
Nicolau Tudor,
am folosit solutia pentru curatarea de filtru DPF, este eficienta si nu deterioreaza carcasa filtrului
RaspundeA fost util acest review?