Spray-ul IMOTO DPF Cleaner este un aerosol dezvoltat pentru curățarea rapidă și ușoară a fi ltrului de
funingine (DPF / FAP). Permite eliminarea funinginei, cenușii și a altor contaminanți din fi ltrul DPF / FAP
fără demontare. Datorită acestui proces de curățare, capacitatea fi ltrului de particule este restabilită și
durata de viață a acestuia este prelungită, ajută la remedierea problemelor cauzate de distanțe scurte de
conducere și a lipsei proceselor de regenerare, iar pierderea puterii este eliminată din cauza fl uxului liber
de gaze de evacuare.
Accesul la filtrul de particule diesel se face în funcție de tipul de vehicul. În acest scopul, senzorul de temperatură sau presiune al filtrului de particule trebuie să fie deconectate (scoase) în majoritatea vehiculelor. Notă: Când curățați, temperatura filtrului ar trebui să fie sub 40 °C. La unele vehicule filtrul de particule diesel este situat în apropiere de galeria de evacuare sau, opțional, turbocompresor, și nu pe sub caroseria vehicolului. Din motive de siguranță, se va accorda o atentie deosebita atunci când se va face o curățare la astfel de vehicule – in caz contrar, posibil ca solutia pentru curățare sau lichidul pentru spalare poate intra în camera de ardere printr-o supapă de evacuare deschisă. In functie de tipul vehiculului, se introduce sonda în filtrului de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului apoi este pulverizat direct pe suprafața filtrului de particule, în reprize de 5 până la 10 secunde (cu o pauză de 5 până la 10 secunde). Sonda trebuie să fie rotita și mișcată înainte și înapoi în timpul curățării, pentru a acoperi cât mai mult din suprafața filtrului.